НИТХ-ын өнөөдрийн (2025.03.25) ээлжит бус хуралдаанд Нийслэлийн Засаг даргын орлогч Л.Хосбаяр шинэчлэн боловсруулсан Техник эдийн засгийн үндэслэл /ТЭЗҮ/-ийг танилцуулсан юм. Тус төслийн ТЭЗҮ-ийг зөвлөх үйлчилгээний гүйцэтгэгчээр шалгарсан БНСУ-ын Dohwa Engineering Co.Ltd болон “Korea National Railway”, “Soosung Engineering”, “Korea Railroad Corporation” түншлэл хамтран боловсруулсан бөгөөд 2013 оны Жайкагийн гаргасан төслөөс эрс шинэчлэгдсэн гэдгийг ажлын албанаас тодотгов. Өөрөөр хэлбэл, 10 жилийн өмнөх Улаанбаатар хотын дэд бүтэц, хот төлөвлөлт болон инфляци, үнийн өөрчлөлт зэрэг цогц асуудлыг шинэчилсэн ТЭЗҮ-д тусгасан байна. Тухайлбал, геотехник, гидрогеологи, байгаль орчны төлөв байдлын үнэлгээ, зорчигч хөдөлгөөний судалгаа, тээврийн эрэлт зэрэг нийт зургаан суурь судалгааны ажлыг хийж гүйцэтгэжээ. Мөн Улаанбаатар Метроны ТЭЗҮ-ийг Шинжлэх ухаан технологийн мэргэжлийн зөвлөлүүдээр үе шаттай хэлэлцэх үеэр нийт 163 санал гарсан бөгөөд 87 саналыг нь ТЭЗҮ-д тусгаад байна.
НИТХ-ын ээлжит бус V хуралдаан 55.8 хувийн ирцтэйгээр үргэлжилж, нийслэлийн иргэдийн төлөөлөгчид метро төслийн ТЭЗҮ-тэй холбоотой асуулт тавьж, хариулт авлаа. Хуралдаанд оролцсон төлөөлөгчдийн олонхийн саналаар Их багтаамжийн нийтийн тээврийн хэрэгсэл МетроныТЭЗҮ-ийг дэмжлээ
Улаанбаатар метро төсөл нь Толгойтоос Эв нэгдлийн цэцэрлэгт хүрээлэн хүрэх 19,4 км урт шугамтай, 15 өртөө, засвар үйлчилгээний депотой байна. 2030 онд ашиглалтад орсноор оргил цагт нэг чиглэлд цагт 17200 хүн тээвэрлэх бөгөөд одоогоор 45 минут туулах замыг 15 минут туулах тооцоо судалгаа гаргажээ.